قفس بلدرچین تهران + [ قیمت، فروش و خرید قفس بلدرچین تهران ]

پرورش بلدرچین همیشه نسبت به سایر پرندگان برتری بیشتری دارد. به طور مثال مدت زمانی که تا بالغ شدن یک مرغ طول می‌کشد حدود ۶ ماه است، اما برای بالغ شدن بلدرچین تنها به ۴۰ روز احتیاج دارید. با پرورش بلدرچین به آسانی هرچه تمام ‌تر می‌توانید علاوه بر سودهای بسیار زیاد سرمایه اولیه خود را در بازه زمانی کم به دست آورید و آن را دوباره در چرخه پرورش قرار دهید. اگر بتوانید پرورش این پرنده را در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، اهواز و مشهد آغاز کنید به دلیل تقاضا برای تخم و گوشت بلدرچین در این کلانشهرها سوددهی شما چندین برابر خواهد شد. در کلان شهرهایی مانند تهران افراد معمولاً با نبوده جا یا مکانی کوچک دست و پنجه نرم می کنند. اگر جزو پایتخت‌نشینان هستید و مایلید پرورش بلدرچین را به عنوان کسب و کار خود را آغاز کنید و فضای موجود را در اختیار ندارید، ما به شما تهیه قفس بلدرچین تهران را پیشنهاد می کنیم.

با استفاده از تهیه قفسه بلدرچین تهران به راحتی هرچه تمام تر می توانید به صورت طبقاتی این پرنده سودآور را پرورش دهید. اگر نسبت به تهیه قفس آشنایی ندارید و یا اطلاعات کمی در اختیارتان است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مطلب از سایت آرش کرمانی بنیانگذار هوش پرورشی در ایران شما را با خرید و فروش قفس بلدرچین تهران، قیمت قفس بلدرچین تهران و عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین تهران آشنا خواهیم کرد. مطالعه این مطلب به 7 دقیقه زمان نیاز دارد.

قیمت قفس بلدرچین تهران

اولین نکته ای که متقاضیان در هنگام خرید قفس بلدرچین تهران به آن توجه خواهد کرد، قیمت آن است. عوامل مختلفی است که می تواند بر قیمت قفس بلدرچین تاثیر گذار باشد.

قفس بلدرچین تهران سه طبقه
قفس بلدرچین تهران سه طبقه

بیشتر بخوانید: تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین چیست؟ | نکات و توصیه‌های لازم

جنس قفس بلدرچین تهران

مهمترین عامل که می تواند قیمت قفس بلدرچین را تحت تاثیر قرار دهد، جنس قفس و یا همان کیفیت محصول است. اگر شرکت های تولید کننده قفس بلدرچین تهران از مواد مرغوب و یا جنس بهتری در محصولات خود استفاده کنند، بالطبع قیمت بالاتری را نیز از متقاضیان خود تقاضا خواهند کرد.

ابعاد و اندازه قفس بلدرچین تهران

نکته بعدی که می تواند قیمت قفس بلدرچین را تحت تاثیر خود قرار دهد، طبقاتی بودن آن است معمولاً قفس بلدرچین تهران در طبقات مختلف و سایز های گوناگون تولید و عرضه می‌شود. تعداد طبقات قفس ها با قیمت قفس رابطه مستقیمی دارد. هرچه تعداد طبقات بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در هنگام خرید بلدرچین تهران به این ضرب‌المثل < هرچقدر پول بدی همونقدر آش می خورید > توجه داشته باشید.  از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر قیمت بلدرچین اثر بگذارد، ابعاد قفس و نوع قفس است.

قفس پنج طبقه بلدرچین تخمگذار
قفس پنج طبقه بلدرچین تخمگذار

بیشتر بخوانید: پرورش اصولی جوجه بلدرچین را با آرش کرمانی تجربه کنید

خرید و فروش قفس بلدرچین تهران

اگر می خواهید خرید و فروش قفس بلدرچین تهران را انجام دهید، سایت های معتبر در این زمینه را انتخاب نمایید. سایتهای غیر معتبر با توجه به اعتبار ناکافی که در بازار دارند، می توانند کسب و کار شما را دچار خطر کنند. بسیاری از شرکت ها با استفاده از مواد اولیه نامرغوب و مونتاژ ناکارآمد قفس های بی کیفیتی را وارد بازار می‌کنند. با استفاده از سایت های معتبر فروش قفس خیال خود از بابت خریدی که انجام دادید راحت کنید.

پرآور، پرآور صنعت، قفس بلدرچین و سایت آرش کرمانی چهار سایت معتبر ارائه کننده قفس بلدرچین تهران هستند که برای ساخت تجهیزات قفس از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند. همچنین قفس این سایت ها از بهترین امکانات داخلی مانند دانخوری، آبخوری، کودکش و سایر امکانات برخوردار هستند.

چرا برای پرورش بلدرچین در قفس استفاده کنیم؟

با استفاده از قفس بلدرچین دیگر نیازی نیست که شما یک سوله یا بستری چند صد متری را برای پرورش در نظر بگیرید. قفس این امکان را به شما می دهد که در فضاهای بسیار کوچک نیز بتوانید به پرورش این پرنده بپردازید و به راحتی هرچه تمام دهد به سوددهی برسید. با استفاده از قفس مدیریت بلدرچین ها برای شما نیز آسان تر خواهد شد. به طور مثال برای جمع آوری تخم بلدرچین نیازی نیست تمام بستر را بگردید تا تخم بلدرچین ها را جمع نمایید. قفس ها بلدرچین به نحوی طراحی شده اند که تخم بلدرچین ها بعد از تولید شدن در جلوی قفس ها جمع می شوند.

مدیریت بلدرچین ها از لحاظ بهداشت محیط پرورش نیز آسان است. به راحتی می توانید سینی ها را بشویید و آنها را ضدعفونی کنید. اما با پرورش ‌بلدرچین بر روی بستر شما برای خارج کردن فضولات پرنده ها دچار مشکلات فراوانی خواهید شد. یکی دیگر از مزایای استفاده از قفس بلدرچین تهران مدیریت این پرنده در هنگام بیماری است. هرگاه پرنده ای بیمار شد می‌توانی آن را در قفس جداگانه قرار دهید. اما در بستر ها بلدرچین ها به صورت جامع پرورش داده می شوند و این امر ممکن است باعث گسترش بیماری شود.

قفس یک-طبقه بلدرچین
قفس یک-طبقه بلدرچین

بیشتر بخوانید: سود پرورش بلدرچین چقدر است؟

شما برای ما از قفس بلدرچین تهران بنویسید

در این مطلب از سایت آرش کرمانی شما را به طور کامل با خرید و فروش قفس بلدرچین تهران، قیمت و عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین تهران آشنا کردیم. چنانچه توصیه ای در این باره دارید آن را از طریق قسمت نظرات با با ما در میان بگذارید. اگر سوالی در هنگام خرید ذهن شما را درگیر کرده می توانید آن را از طریق قسمت نظرات از پشتیبانان سایت آرش کرمانی بپرسید. پشتیبانان سایت آرش کرمانی در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می دهند. پشتیبانان سایت ارش کرمانی در صدد این هستند که شما بهترین خرید را انجام دهید و در پس آن کسب و کار خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments