مشکلی در تامین و عرضه گوشت وجود ندارد

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، حسین ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه مشکلی در تامین و عرضه گوشت وجود ندارد ، اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ به دلیل افزایش تقاضا و اجبار مصرف کنندگان است که به‌صورت ناخواسته به تولیدکننده تحمیل می‌شود که مرغ‌های سنگین تر را تولید کند.

وی افزود: همه تولیدکنندگان موظفند مجموع مرغ تولیدی خود را در شبکه رهتاب ثبت کنند.

مشکلی در تامین و عرضه گوشت وجود ندارد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: کنترل قیمت ها با استفاده از شبکه رهتاب بهتر انجام می‌شود و همه فروشگاه‌های بزرگ در صورت افزایش قیمت گوشت مرغ، آن‌را با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند داد.

ایراندوست ادامه داد: تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ در سطح عمده فروشی با جهاد کشاورزی است اما در خرده فروشی‌ها و مغازه‌ها نظارت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

وی اضافه کرد: گوشت قرمز قیمت مصوب تنظیم بازار را ندارد و نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای گوشت قرمز گاو و گوسفند مشخص کرد.

نمی‌توان قیمت دقیقی برای گوشت قرمز مصوب کرد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نهاده‌های مورد نیاز تولید کنندگان این بخش از تنظیم بازار دریافت نمی‌شود اما قیمت گوشت قرمز هم تحت نظارت‌های ستاد تنظیم بازار قرار دارد و در صورتی‌که قیمت‌ها افزایش پیدا کند ناگزیریم که گوشت‌های ذخیره‌ای را برای کنترل بازار وارد کنیم.

وی یادآور شد: هیچگونه محدودیتی از نظر فراوانی گوشت گوسفندی و گوساله در استان وجود ندارد و دامداران امروز مدعی هستند که بازار کشش جذب گوشت را ندارد و به‌دنبال دریافت مجوز صادرات هستند.

ایراندوست افزود: مشکلی در تامین و عرضه گوشت وجود ندارد اما شرایط نظارت‌ها  کار را سخت می‌کند.

علائم کالبدگشایی کریزای عفونی در طیور چیست؟

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی، تحقیقات دانشمندان در زمینه بیماری‌های پرندگان و علائم ابتلا به آنها در طیور نشان می‌دهد اگر چه علائم بیماری خطرناک کریزای عفونی که سالانه آسیب اقتصادی جدی به فعالان صنعت پرورش دام و طیور وارد می‌کند، معمولاً خارجی اند ولی پس از کالبدگشایی طیور ضایعاتی در کیسه های هوایی آنها نیز مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments