هجدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور گلستان پایان یافت

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان هجدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور که با حضور رئیس سازمان صمت این استان افتتاح شده بود، پایان یافت.

رئیس سازمان صمت استان گلستان در افتتاحیه این نمایشگاه از برگزاری هفتمین نمایشگاه بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی در استان گلستان نیز خبرداد.

وی همچنین با اعلام این خبر، برگزاری سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته را نیز اعلام کرد.

این نمایشگاه از تاریخ بیست و نهم مهرماه سال جاری برگزار شده بود و تا دوم آبان ماه ادامه داشت.

حضور 51 واحد تولیدی در این نمایشگاه

بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیش از 51 واحد تولیدی و صنعتی از 12 استان کشور در هجدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور شرکت کرده بودند.

استان‌های حاضر در این نمایشگاه عبارتند از : گلستان، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی

توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی

قابل ذکر است؛ با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی صادر شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این نمایشگاه برگزار شد.

برهمین اساس ساعت برگزاری این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 هر روز در نظر گرفته شده بود.

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی، نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار در صنایع و نظام‌های اقتصادی شناخته می‌شوند.

بر این اساس صنعت تولید و پرورش دام و طیور به عنوان یک صنعت تاثیر پذیرفته از تحریم در سال‌های اخیر نیاز به بسترهای نمایشگاهی بیشتری برای توسعه ارتباطات صنفی و ملی خود دارد.

همچنین ارتباط تجاری و اقتصادی این صنعت با خارج از مرزهای کشور و اصناف مرتبط نیز یکی از الزامات صنعت پرورش دام و طیور است که با فراهم شدن بستر نمایشگاه‌های بین‌المللی، ابزار مناسبی برای فعالان این صنعت فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments