محموله‌های نهاده‌های دامی با کسری یا اضافه بار تحویل می‌شود

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی به نقل از ایسنا، عباس حاجی زاده، دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با بیان اینکه محموله‌های نهاده‌های دامی با کسری یا اضافه بار تحویل می‌شود، اظهار کرد: امکان تحویل بار به صورت خالص و بدون داشتن کسری و سرک وجود ندارد زیرا محموله های نهاده های دامی به صورت فله ای جابجا می شود به همین دلیل احتمال کسری و سرک درمحموله ها وجود دارد.

وی افزود: همانگونه که احتمال کسری در محموله های تحویل شده به خریداران نهاده های دامی وجود دارد به همان میزان نیز احتمال فروش نهاده های دامی با سرک (اضافه بار) ممکن است.

محموله‌های نهاده‌های دامی با کسری یا اضافه بار تحویل می‌شود

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران تصریح کرد: البته وزن کالا حتی در بسته بندی های بسیار دقیق و ظریف نیز با تلورانس مثبت و منفی درج می شود بنابراین نمی توان انتظار داشت که در جابجایی بار به صورت فله میزان وزن ها به صورت دقیق رعایت شود.

حاجی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه میان محل بارگیری کامیون ها و وزن کشی آنها فاصله زیادی وجود دارد و برای رانندگان بازگشت به محل بارگیری برای جبران کسری و سرک بار وجود ندارد بنابراین محموله های نهاده های دامی با اضافه و یا کسری بار تحویل خریداران می شود.

وی ادامه داد: البته تلورانس آن با وزن اصلی مشخص و محدود است.

کسری یا اضافه بار محموله‌ها محدود است

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران خاطرنشان کرد: کسری و سرک در وزن محموله ها برای واردکننده و خریدار می تواند ضرر و زیان هایی را به همراه داشته باشد.

حاجی زاده افزود: برای خریداران این امکان وجود دارد تا با تجمیع میزان کسری خود از طریق اتحادیه های خود نسبت به دریافت مجموع کسری اقدام کند ولی مساله اصلی این است که واردکنندگان برای جبران سرک های بار خود که تحویل خریدار داده اند چه اقدامی می توانند انجام دهند.
وی یادآور شد: بایستی در سامانه بازارگاه امکان پیش بینی سرک و کسری بار تعبیه شود تا واردکنندگان و خریداران نهاده های دامی  بتوانند نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

بیماری گامبورو یا بورس عفونی چگونه تشخیص داده می شود؟

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی، تحقیقات نشان می‌دهد پرندگان مبتلا به این بیماری علائم زیر را به همراه دارند.

  • بی اشتهایی پرنده
  • افسردگی و بی حال
  • پرهای به هم ریخته
  • اسهال سفید و آبکی
  • خونریزی در قسمت مقعد پرنده و اسهال خونی

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments