فروش دام زنده در کلانشهر کرمانشاه معنایی ندارد!

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر، فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه فروش دام زنده در کلانشهر کرمانشاه معنایی ندارد!، اظهار کرد: طبق قانون شورای شهر باید به موضوع مشاغلی که سلامت مردم را به خطر می اندازد را در جلساتش مطرح و از طریق شهرداری پیگیری کند.

وی افزود: چند نقطه در کرمانشاه از جمله انتهای دولت آباد، شهرک اسلامی و ده مجنون به محلی برای فروش دام زنده تبدیل شده و این موضوع برای کلانشهر کرمانشاه معنی ندارد.

فروش دام زنده در کلانشهر کرمانشاه معنایی ندارد!

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: خواستار ورود دادستان برای پلمب دایمی (جوشکاری) اماکن فروش دام زنده هستم.

وی اضافه کرد: جزیره ای عمل کردن دستگاه های مربوطه باعث افزایش کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر شده است.

رنجبر ادامه داد: لازم است برای برخورد با این پدیده  اجراییات شهرداری، دامپزشکی، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی ، بازرسی اصناف و صنعت و معدن و نیز محیط زیست پای کار بیایند.

افزایش کشتار دام زنده در سطح شهر

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خواستار مطرح شدن موضوع کشتار غیرمجاز در جلسه شورای تامین برای لازم الاجرا شدن مصوبات هستم.

وی یادآور شد: اختلاف قیمت گوشت در کشتارگاه ها و قصابی ها و نیز درخواست مجوز بسته بندی و عرضه مستقیم گوشت در کشتارگاه ها برای کاهش قیمت گوشت نیز الزام دارد.

انتقال قارچ به تخم مرغ‌ها چگونه است؟

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی، تخم مرغ ها در لانه تخمگذاری یا در بستر به سادگی به قارچ آلوده می شوند.

بر این اساس آنها می توانند آلودگی قارچی را به هچری منتقل کنند و اگر پس از ورود آلودگی به هچری توسط گازدادن از بین نروند تقریباً یک شیوع ناگهانی در جوجه ها به وجود می آید.

در حقیقت پس از این شیوع مرگ و میر از چند جوجه تا 50 درصد و گاهی بیشتر در چند روز اول اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments