سومین بیمارستان دامپزشکی کردستان افتتاح شد

دومین بیمارستان تخصصی مورد استفاده در امور دامپزشکی و اولین درمانگاه تخصصی حیوانات خانگی شهرستان سقز استان کردستان روز گذشته طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه، مسئولان شهری و استانی در سقز افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، علی بابائیان در مراسم بهره‌برداری از این دو طرح مهم، اظهار کرد: بیمارستان تخصصی دامپزشکی سقز به‌عنوان سومین مرکز بیمارستانی تخصصی در حوزه دامپزشکی استان کردستان افتتاح شده تا به فعالان این صنعت و شهرهای دیگر خدمات از پیش تعیین شده‌ای را ارائه کند.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز افزود: خوشبختانه در استان کردستان سه بیمارستان تخصصی برای انجام امور مرتبط با حوزه دامپزشکی وجود دارد.

بابائیان تصریح کرد: استا کردستان دارای 2 مرکز بیمارستانی مهم در شهرستان سقز و یک بیمارستان تخصصی در شهرستان مریوان است که البته بیمارستان واقع شده در شهرستان مریوان در حال تکمیل بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی اضافه کرد: شهرستان سقز به عنوان یکی از بخش های مهم استان کردستان ظرفیت بسیار مناسبی برای خدمات رسانی به دامداران استانی دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز با بیان اینکه این بیمارستان تخصصی دامپزشکی در بخشی خصوصی (دکتر علایی اردلان) با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این بیمارستان در حدود 600 متر مربع است و در محیطی بالاتر از بیمارستان شفای سقز به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: این بیمارستان شامل بخش‌های سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و فروشگاه حیوانات خانگی است.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments