پرورش اصولی جوجه بلدرچین را با آرش کرمانی تجربه کنید

پرورش جوجه بلدرچین یکی از کسب و کارهایی است که برای شروع نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد، اما اگر به صورت اصولی انجام شود، سود قابل توجهی را برای سرمایه‌گذار به دنبال خواهد داشت. چه بسا تولید کننده دچار ضرر هم شود. افراد بسیار زیادی با پرورش جوجه بلدرچین توانسته اند تغییرات قابل توجهی در زندگی خود ایجاد کنند. اگر شناخت زیادی از نحوه پرورش بلدرچین ندارید اما به فکر فعالیت در این حوزه هستید،

جایی برای نگرانی وجود ندارد. چرا که با شرکت در دوره هوش پرورش بلدرچین می‌توانید هر چیزی که برای شروع به کار در این حوزه نیاز دارید را یاد بگیرید. این دوره‌ها معمولاً توسط افراد متخصص و موفق در زمینه پرورش بلدرچین برگزار می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی نکات لازم برای موفق شدن و کسب درامد در این دوره‌ها آموزش داده شوند. با شرکت در این دوره‌های آموزشی، موفقیت خود در آینده کسب و کارتان را تضمین کنید. آرش کرمانی بنیانگذار هوش پرورشی در ایران در این دوره ها به شما کمک می کند تا سود پرورش بلدرچین خود را چندین برابر کنید.

در پرورش جوجه بلدرچین همه چیز پول و سرمایه نیست!

در عصر حاضر، روز به روز افراد بیشتری به استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک روی می‌آورند. از این رو می‌توان چشم‌انداز موفقیت آمیزی را برای پرورش ماکیان به صورت ارگانیک و طبیعی تصور کرد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به رواج کسب و کارهای این چنینی و رقابتی‌تر شدن فضای کار، برای موفقیت در این زمینه به چیزی بیش از سرمایه نیاز خواهید داشت. علم و شرایط لازم برای فراهم کردن پرورش طیور از جمله عواملی است که باید به انها به صورت ویژه نگاه کرد. توصیه می کنیم با آگاهی کامل وبه وسیله مشورت با مشاوران زبده در راه پرورش جوجه بلدرچین قدم بردارید.

پرورش جوجه بلدرچین
پرورش جوجه بلدرچین

بیشتر بخوانید: سود پرورش بلدرچین چقدر است؟

مشخصات محل مناسب برای پرورش جوجه بلدرچین

ابتدا باید مشخص کنید جوجه بلدرچین ها را برای چه هدفی پرورش می دهید. آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به پرورش بلدرچین گوشتی باشند، باید خودشان بتوانند جوجه بلدرچین را تولید و تکثیر کنند. چرا که در حال حاضر محلی برای تولید و پرورش جوجه بلدرچین به صورت انبوه وجود ندارد. محلی که برای پرورش بلدرچین انتخاب می‌کنید بهتر است جایی در بیرون شهر و در بافت روستایی باشد؛ چرا که در محل پرورش بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود که می‌تواند برای همسایه‌ها آزار دهنده باشد. همچنین این محل باید دارای آب و برق بوده و به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتوانید سالن‌های جداگانه برای پرورش جوجه‌ها و مولدها در نظر بگیرید.

هنگامی که جوجه‌های بلدرچین از دستگاه جوجه کشی بیرون می‌آیند، نیاز به مکانی گرم و خشک دارند. دمای محلی که برای پرورش جوجه بلدرچین انتخاب کرده‌اید باید در محدوده 5/36 تا 38 درجه سانتی گراد قرار داشته باشد. باید این نکات را جدی بگیرید تا بتوانید از تلفات جوجه‌ها جلوگیری کنید. اگر علاقه مند به پرورش بلدرچین های تخمگذار هستید حتما از دوره هوش پرورش بلدرچین تخمگذار سایت آرش کرمانی استفاده کنید.

آب و غذای لازم برای پرورش جوجه بلدرچین

برای تأمین غذای جوجه‌ها، می‌توانید به مراکز تهیه و توزیع خوراک دام و طیور مراجعه کرده و غذای متناسب با بلدرچین در هر دوره سنی را تهیه کنید. البته می‌توانید غذای بلدرچین را با ترکیب مواد غذایی لازم برای رشد او تهیه کرده و آن‌ها را با استفاده از میکسر و آسیاب مخلوط کنید. برای این کار باید اطلاعات کافی از ویتامین‌ها و مواد غذایی مورد نیاز بلدرچین در هر دوره سنی داشته باشید یا از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مزیت های مششورت گرفتن با فرد متخصص در این زمینه را می توانید در مطلب مشاوره تخصصی و کاربردی پرورش بلدرچین مطالعه کنید.

اگر تصمیم گرفتید که شخصاً غذای جوجه بلدرچین را تولید کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که غذای جوجه در چند روز اول باید کاملاً به شکل آرد باشد. در صورتی که از ذرات درشت برای تغذیه جوجه بلدرچین استفاده کنید، امکان دارد به منقار جوجه آسیب برسد. به طور متوسط برای هر 50 تا 100 جوجه بلدرچین، به حداقل یک ظرف آب‌خوری نیاز خواهید داشت.

آب و غذای لازم برای پرورش جوجه بلدرچین
آب و غذای لازم برای پرورش جوجه بلدرچین

دمای محل پرورش جوجه بلدرچین

دمای محلی که برای پرورش جوجه بلدرچین انتخاب کرده‌اید در ابتدای کار باید 5/36 تا 38 درجه سانتی گراد باشد. به مرور و با بزرگ‌تر شدن جوجه ها، نیاز آن‌ها به گرما کاهش می‌یابد و باید به صورت هفتگی درجه هوای محیط را کاهش دهید. روش انجام این کار بدین صورت است که در هر هفته، دمای هوای محیط را نسبت به هفته قبل، 3 درجه کاهش دهید. بهترین دمای محیط از 3 هفتگی جوجه‌ها تا زمان کشتار آن ها، 23 تا 26 درجه سانتی گراد می‌باشد. بلدرچین‌ها انواع و نژادهای مختلفی دارند که دوره بلوغشان با یکدیگر متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال بلدرچین ژاپنی، که یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع برای پرورش است، در زمانی بین 6 تا 8 هفته به سن بلوغ می‌رسد. استفاده از قفس بلدرچین می تواند در این راه به شما کمک بسیار زیادی کند.

چرا برای پرورش جوجه بلدرچین نیاز به آموزش دارید؟

جوجه بلدرچین، موجودی بسیار کوچک و حساس است که در صورت مناسب نبودن محیط پرورش بسیار سریع آسیب می‌بیند. اگر بدون سابقه قبلی تصمیم به فعالیت در زمینه پرورش جوجه بلدرچین گرفته‌اید، برای این که سریع‌تر به موفقیت دست پیدا کنید و از ضرر و زیان احتمالی پیش گیری کنید، نیاز به آموزش در این زمینه خواهید داشت. برخی از مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی عبارتند از:

  • با شرکت در دوره‌های آموزش پرورش جوجه بلدرچین فعالیت خود را به صورت اصولی آغاز می‌کنید و هیچ گاه متحمل ضرر و زیان نخواهید شد
  • با انجام این کار، تلفات جوجه‌ها و هزینه‎هایتان کاهش یافته و به سود بیشتری دست پیدا می‌کنید
  • با شرکت در دوره‌های آموزشی، اصول بازاریابی و فروش محصولات را یاد می‌گیرید و با رعایت تکنیک‌های آموزش داده شده، روز به روز به تعداد مشتریانتان افزوده خواهد شد
آموزش پرورش جوجه بلدرچین
آموزش پرورش جوجه بلدرچین

شما برای ما درباره پرورش جوجه بلدرچین بنویسید

برای افراد تازه کار که شناخت کافی از نحوه پرورش بلدرچین ندارند، بهترین راهکار موجود شرکت در دوره‌های آموزشی است. هزینه‌ای که برای شرکت در این دوره‌ها پرداخت می‌کنید، به نوعی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌شود که با کاهش ضرر و زیان احتمالی در آینده، سود و درامد بالاتری را برای شما به دنبال خواهد داشت. مؤسسه آرش کرمانی به عنوان بنیان‌گذار هوش پرورشی در ایران، دوره های آموزش پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار و سایر ماکیان را به صورت آنلاین برگزار کرده و آماده است که شما را در طول مسیر همراهی کند.

با شرکت در دوره‌های آموزشی مجموعه آرش کرمانی، می‌توانید از آموزش‌های ده‌ها تن از اساتید مطرح کشور در زمینه پرورش بلدرچین بهره‌مند شوید و حتی پس از پایان دوره آموزش، از به روز رسانی مطالب آموزش داده شده برخوردار شوید. با ثبت نام در این دوره، موفقیت خود در کسب و کارتان را تضمین کنید. چنانچه اطلاعاتی در زمینه پرورش جوجه بلدرچین دارید که برای سایر مخاطبین مفید است آن را در نظرات برای بنویسید.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments