دستگیری یک واردکننده متخلف نهاده‌های دام و طیور در مازندران

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری، رییس دادگستری استان مازندران با اشاره به دستگیری یک واردکننده متخلف نهاده‌های دام و طیور در مازندران، اظهار کرد: این فرد با دریافت ارز دولتی مبادرت به واردات نهادهای دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار می کرد.

وی افزود: اتهام این متخلف ” اخلال در نظام اقتصادی ” اعلام شده است.

دستگیری یک واردکننده متخلف نهاده‌های دام و طیور در مازندران

رییس دادگستری استان مازندران تصریح کرد: وی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده است.

اکبری اضافه کرد: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرایم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطین قضایی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی ادامه داد: با استناد به نظر کارشناسان ، میزان تخلفات مالی این وارد کننده نهاده های دامی را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

130 میلیارد ریال تخلفات مالی

رییس دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: هوشیاری دستگاه قضایی و مقابله سریع و قاطع مراجع قضایی با هرگونه دست درازی به بیت المال غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: با تشکیل و راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، دستگاه قضایی با اخلال‌گران چرخه اقتصادی برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

اکبری یادآور شد: پیش از این آبان ماه امسال نیروی انتظامی مازندران از کشف حدود ۲ هزار تن نهاده دامی قاچاق در بابل خبر داده بود.

پیشگیری از بیماری بروسلوز در گوسفند چگونه است؟

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی، براى جفتگیرى باید حیوانات علیه این بیمارى واکسینه شوند و علاوه‌ بر این، اقداماتى مثل جدا نگهداشتن حیوانات تازه وارد، استفاده از حیوانات نر سالم و عارى از بیماری، جدا کردن فورى حیواناتى که بچه مى‌اندازند و نمونه‌گیرى آنها، دفن کردن جنین و جفت در عمق زمین و ریختن آهک روى آن، جدا کردن نوزادان از مادرانى که احتمال آلودگى داده مى‌شوند و مراعات نکات بهداشتى در موقع زایش براى جلوگیرى از شیوع این بیمارى ضرورى هستند.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments