چگونه به درآمد بیش از حد پرورش طیور دست یابیم؟

در حال بارگذاری...

در این مطلب از سایت آرش کرمانی به شما خواهیم گفت که چگونه با یک برنامه ریزی ساده و اصولی درامد کسب و کار پرورش طیور خود را چندین برابر کنید. حال سوال اینجاست که آیا کسب درآمد بیش از حد پرورش طیور، یک برنامه دست یافتنی است؟ می‌خواهیم این سوال شما را با معرفی سه راهکار اساسی برای سود حاصل از پرورش طیور، پاسخ دهیم. این روش‌ها اگر چه بسیار راحت است، اما نیاز به یک برنامه دقیق و بلند مدت دارد. برای دست یافتن به تکنیک های افزایش درامد در پرورش طیور و سوالات ذهنی خود در این مطلب با سایت آرش کرمانی بنیانگذار هوش پرورشی در ایران همراه باشید. مطالعه این مطلب به 7 دقیقه زمان نیاز دارد.

درآمد بیش از حد پرورش طیور
درآمد بیش از حد پرورش طیور

بیشتر بخوانید: پرسود ترین شاخه پرورش پرندگان کدام است؟

راهکارهای پردرآمدترین پرورش طیور

گسترش تولید طیور صنعتی و خانگی، بازار رقابت بیشتری را در حوزه پرورش ایجاد کرده است. بنابراین، مسئله درآمد بیش از حد پرورش طیور به یک چالش اساسی تبدیل شده است. با در نظر گرفتن راهکارهای زیر، این نگرانی و چالش‌ها تا حد خیلی زیادی رفع خواهد شد. در ادامه مقاله پرورش بلدرچین رو از دست ندهید.

معرفی شخصیت برند

اولین موردی که تاکید داریم این است که مقابل دوربین قرار بگیرید و فعالیت خود را معرفی کنید. توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید و می‌توانید چه محصولی را با چه کیفیتی، به دست مشتری برسانید.از اهداف خود درباره پرورش مرغ بومی تخمگذار یا پرندگان مورد نظر خود بگویید و مطمئن باشید مصرف کننده محصولات شما کاری به توجیه اقتصادی پرورش مرغ بومی، بوقلمون، کبک و سایر پرندگان ندارد، بلکه او می‌خواهد مطمئن باشد که تولید کننده به کیفیت، بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهد.

شما به عنوان یک پرورش دهنده پرتلاش که یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا را دارید، با این ریسک کار باید بتوانید جلوی دوربین قرار بگیرید، حرفتان را بزنید و از مقابل دوربین قرار گرفتن، نترسید. اگر این شرط اصلی را دارید، از سود پرورش مرغ، پرندگان و ماکیان تا حد زیادی مطمئن باشید.

درآمد بیش از حد پرورش طیور
درآمد بیش از حد پرورش طیور

بیشتر بخوانید: تکنیک های راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه

صداقت در آموزش

همچنین لازم است که در شغل خود صداقت داشته باشید. برای مثال اگر فردی را مشتاق به این حوزه می‌بینید، به او کمک کنید تا با تکنیک‌های به روز و مدرن پرورش، آشنا شود. اگر لازم بود فیلم پرورش مرغ بومی یا پرندگان و ماکیان دیگر را در اختیار آنها قرار دهید و شیوه درست آموزش پرورش مرغ بومی یا سایر پرندگان و طیور را به او معرفی کنید.

مثلا خیلی پرورش دهندگان به دلیل کمبود اطلاعات تخصصی موجود در مورد جوجه کشی شترمرغ، از ما سوالات و راهنمایی‌های زیادی می‌خواهند و ما به آنها دوره های تخصصی پرورش شترمرغ را معرفی می‌کنیم که در سایت آرش کرمانی به آن پرداخته شده است. با این حسن نیت شما، حتما به تعداد زیادی از افراد پرورش دهنده یا مصرف کننده، معرفی خواهید شد و کم کم تبدیل به یک برند مطرح در حوزه کسب و کار خود می‌شوید و به درآمد بیش از حد پرورش طیور، هر روز علاقمندتر!

این صداقت در کار باعث می‌شود شما مدام تلاش نکنید تا رقبا را با ترفندهای دروغین حذف کنید، مثلا مدام و فقط از معایب پرورش مرغ بومی یا پرورش پرندگان دیگر صحبت کنید و از فضاهای خالی این حوزه برای معرفی، استفاده نکنید.مهم این است که شما در حوزه پرورش، فردی متفاوت و حرفه ای باشید، تا سود دلخواه را به دست آورید.

 تعهد داشتن به محصول

سومین موردی که تاکید داریم، تعهد داشتن به محصولی است که آن را معرفی می‌کنید. اینکه بتوانید به مشتری تعهد بدهید که جنس مورد نظر را با همان کیفیت دلخواه، در کمترین زمان ممکن به دستش می‌رسانید. در انجام این کار، قیمت را در نظر نگیرید که البته آن هم بسته به وجدان کاری هر شخصی، متفاوت است. این روزها رقابت بر سر قیمت نیست و تولید کنندگانی که مدام با هدف قیمت، رقابت می‌کنند، از قبل شکست خورده اند.

فقط تعهد بدهید محصولی که ارائه می‌دهید، با همان کیفیتی است که مقابل دوربین از آن حرف می‌زنید و در زودترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسانید. حالا ببینید آیا کسی هست که نخواهد محصول شما را بخرد! درآمد بیش از حد پرورش طیور یعنی همین!

برای استعلام قیمت تخم بلدرچین کلیک کنید.

اینجاست که درآمد پرورش مرغ بومی و پرندگان دیگر، برای شما دلچسب خواهد شد و به قوی‌تر شدن انگیزه شما نیز کمک خواهد کرد. امیدواریم روزی برسد که پرورش دهندگان طیور در کشور ما، جزو قوی ترین‌ها باشند. در صورتی که درباره این مقاله سوالی به ذهن شما می‌رسد، حتما در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید.

پرورش چه پرندگانی سودآور است؟

پرورش قرقاول، مرغ تخمگذار و گوشتی، شتر مرغ، بوقلمون، بلدرچین و طوطی جز پرندگانی هستند که با پرورش آنها به روش اصولی می توانید سوددهی بسیار زیادی را به دست بیاورید. توجه داشته باشید در پرورش هر کدام از این پرنده ها باید اصول مربوط به پرورش همان پرنده را رعایت کنید تا دچار ضرر نشوید.

شما برای ما از درآمد بیش از حد پرورش طیور بنویسید

در این مطلب از سایت آرش کرمانی چگونه با یک برنامه ریزی ساده و اصولی درامد کسب و کار پرورش طیور خود را چندین برابر کنید. به طور کامل به سوالات ذهنی شما پاسخ دادیم و  تکنیک های افزایش درامد در پرورش طیور را بیان کردیم. چنانچه تجربه مفیدی در این زمینه دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. تجربیات شما می تواند به  متقاضیان سایت آرش کرمانی بنیانگذار هوش پرورشی در ایران کمک کند تا از درامد خود را چندین برابر کنند.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments