جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز دام زنده در دستورکار قرار دارد

بخشدار کهریزک گفت: برای اعمال قانون و پیگیری‌های مداوم انجام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اداره بهداشت، در جهت اقدام بر علیه متخلفان در حوزه بهداشت عمومی، جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز پرورش و فروش دام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، امین بابایی با تشکر از حمایت ویژه قوه قضائیه و نیروی انتظامی در برخورد با مختلفان حوزه بهداشت عمومی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های ذی‎ربط و حمایت‌های ویژه قوه قضائیه موفق به اقدامی قاطعانه در برخورد با یک معضل با عمر بیش از دو دهه شدیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حمایت‌های بی‌دریغ دستگاه قضایی موفق شدیم در اقدامی قاطعانه با معضلی که بیش از دو دهه با آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های خود، بهداشت عمومی مردم روستای گلحصار را تحت تأثیر خود قرار داده بود، برخورد کنیم.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: برای اعمال قانون و پیگیری‌های مداوم انجام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اداره بهداشت، در جهت اقدام بر علیه متخلفان در حوزه بهداشت عمومی، جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز پرورش و فروش دام در دستور کار قرار دارد.

بابایی اضافه کرد: با توجه به اینکه انجام فعالیت دامداری مستلزم اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و کارشناسان اداره دامپزشکی است، لذا این واحدها تحت هیچ شرایطی مجاز به فروش دام نیستند و اقدام در این زمینه برخلاف قانون است.

وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و انتظامی بخش کهریزک تصریح کرد: جدیت و تلاش دستگاه قضایی و نیروی اننظامی در راستای استیفای حقوق عامه جای تقدیر و قدردانی دارد که همواره سبب اعتمادبخشی در جامعه می‌شود.

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی آرش کرمانی، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments