تخم‌مرغ‌های تولیدی باید تاریخ مصرف و انقضا داشته باشد

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی به نقل از ایرنا، محمد جعفر حصاری، مدیرعامل اتحادیه مرغداران استاد زنجان با بیان اینکه تخم‌مرغ‌های تولیدی باید تاریخ مصرف و انقضا داشته باشد، اظهار کرد: روزانه ۱۵ تن تخم مرغ تولیدی این استان وارد بازار مصرف می شود.

وی افزود: در حال حاضر در استان ۱۴ واحد تولید تخم مرغ داریم که از این تعداد ۱۱ واحد فعال است.

تخم‌مرغ‌های تولیدی باید تاریخ مصرف و انقضا داشته باشد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استاد زنجان تصریح کرد: تخم مرغ هایی که وارد بازار می شود باید مهر تنظیم بازار، تاریخ مصرف و انقضا داشته باشد.

حصاری اضافه کرد: مصرف کنندگان نگران زمان مصرف این فرآورده نباشند چرا که تخم مرغ هایی که شب تولید می شود روزانه وارد بازار می شود و مدت زمان مصرف آن یک ماه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرکز استان ۳۰۰ واحد تخم مرغ، ماهی و مرغ فروشی خرده فروشی و ۲۵ واحد عمده فروشی تخم مرغ فعال داریم.

فعالیت 300 واحد فروش تخم مرغ در استان

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استاد زنجان خاطرنشان کرد: عرضه تخم مرغ از ۱۵ دی ماه امسال آغاز شده است که توزیع روزانه آن تا ۱۵ تن نیز رسید.

وی یادآور شد: بیش از یک هفته است که روزانه ۳۵۰ کارتن به وزن تقریبی چهار تن برای توزیع به اتحادیه تحویل داده می‌شود.

حصاری افزود: در این اتحادیه تخم مرغ های تحویلی را در اختیار مباشران توزیع کننده قرار می دهیم که عرضه آن با شانه ۱۷۵ هزار ریال انجام می شود.

درمان بیماری وبا در طیور چگونه است؟

به گزارش واحد خبر پایگاه رسمی اطلاعرسانی آرش کرمانی، دانشمندان همواره تاکید کرده اند که باید در روند درمان این بیماری خطرناک که سالانه آسیب اقتصادی فراوانی به فعالان صنعت طیور وارد می‌کند از سولفونامیدها استفاده شود.

بر این اساس بهترین آنها سولفا دی توکسین می باشد که ترجیحاً بایستی همراه آب آشامیدنی مصرف گردد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments